سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایبان مغازه تهران

سایبان مغازه تهران | قیمت سایبان مغازه تهران

سایبان مغازه تهران یک سقف ثابت یا جمع شونده است که در سردرب مغازه نصب می شود و انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن می پردازیم. سایبان مغازه سازه مورد نظر را از آفتاب، بارش برف و باران و خراب شدن وسایل جلوگیری می کند. امروزه از سایبان مغازه علاوه بر مواردی که نام برده شد به عنوان تبلیغات نیز می توان استفاده کرد. برای آشنایی بیشتر با سایبان مغازه و کاربرد آن با ما همراه باشید.

چگونه یک سایبان مغازه مناسب انتخاب کنیم؟

می خواهید یک سایبان مناسب جلوی مغازه داشته باشید ولی به دنبال کیفیت و قیمت مناسب می گردید؟ دنبال یک سایبان برقی مناسب هستید؟ نمی دونین از چه مدل سایبانی برای مغازه تون استفاده کنید؟

نگران نباشید سایبان کاج پاسخ تمامی سوالات شماست.

برای خرید یک سایبان مناسب حتما قبل از خرید باید با یک تیم مشاور خوب مشورت کنید تا بهترین نوع سایبان را انتخاب کنید. سایبان کاج متخصص در زمینه تولید انواع سایبان در خدمت شماست.

مزایای سایبان مغازه

برخی از مزایای سایبان مغازه تهران در اینجا به اختصار شرح داده می شود:

  • محافظت از فروشگاه توسط سایبان مغازه
  • محافظت از مغازه در برابر اشعه آفتاب در فصول گرم
  • محافظت از مغازه در برابر بارش برف و باران
  • امکان چاپ تبلیغات روی سایبان مغازه

حتما مشاهده کرده اید که برخی از مشاغل مانند میوه فروش ها و یا فروشندگان مرغ و ماهی درب مغازه خود بساط می کنند. سایبان مغازه تهران یکی از بهترین گزینه ها برای جلوگیری از خراب شدن محصولات شما می باشد. و یا اینکه به هنگام بارش برف و باران نیز سایبان مغازه می تواند از فروشگاه در مقابل سرما محافظت کند.

یکی از مزایای مهم و کاربردی سایبان مغازه چاپ تبلیغات برروی آن می باشد. هر تبلیغاتی که مایل باشید می توانید بر روی سایبان خود درج کنید.

تعداد زیادی از برندها و شرکت ها از این مزیت بهره می گیرند. مدیران فروش برندها از سایبان تبلیغاتی بعنوان یک گزینه برای تبلیغ کسب و کار خود بهره می گیرند. چرا که سایبان تبلیغاتی نسبت به تابلوهای تبلیغاتی قیمت پایین تری دارد و هزینه نگهداری کمتری دارد. ضمن اینکه برعکس تابلوهای تبلیغاتی شامل عوارض نمی شود.

سایبان مغازه تبلیغاتی قابل شستشو است و پس از کثیف شدن هزینه تعویض را به صاحبان آگهی تحمیل نمی کند و با یک شستشوی ساده نمای اولیه سایبان مغازه تبلیغاتی باز خواهد گشت.

مطالعه بیشتر: پنج نکته اساسی به هنگام خرید سایبان که باید در نظر داشته باشید.

انواع سایبان مغازه

سایبان مغازه در تهران | سایبان دستی مغازه | سایبان برقی مغازه

سایبان مغازه تهران | سایبان دستی مغازه | سایبان برقی مغازه

انواع سایبان مغازه تهران با توجه به سیستم هدایتی آن ها به دو مدل سایبان برقی مغازه و سایبان دستی مغازه تقسیم بندی می شوند. تنها تفاوتی که در این دو مدل وجود دارد تنها در مکانیزم باز و بسته کردن آن ها می باشد. بدین معنی که هیچ تفاوتی در متریال، اسکلت و قطعات وجود ندارد.

سایبان دستی مغازه

این نوع سایبان با کمک گیربکس و اهرم به صورت دستی کنترل می شود. سایبان ها تا طول 8 متر نیازی به موتور برای باز و بسته شدن ندارند بنابراین بهتر است کمتر از هشت متر به صورت دستی طراحی شود و از هزینه اضافی جلوگیری شود. در هر صورت سایبان کاج تابع دستور مشتری است و طبق نظر مشتری به صورت دستی و یا برقی تولید می شود.

سایبان برقی مغازه

سایبان برقی یا همان سایبان بازویی دیگر اهرمی ندارد و به موتور برقی، ریسیور و ریموت مجهز می باشد. با توجه به این که سایبان های تا زیر 4.5 دهنه از وزن بالایی برخوردار نمی باشد بهتر است از سایبان دستی استفاده شود، ولی برای متراژهای بالا وجود موتور برقی الزامی است.

جنس سایبان مغازه

با توجه به اینکه سایبان مغازه تهران در یک محیط کاملا باز قرار دارد. مهم ترین نکته در خرید سایبا مغازه برقی و یا سایبان مغازه دستی جنس پارچه و اسکلت آن می باشد. جنس پارچه با توجه به شرایط اقلیمی تعریف می شود. مثلا اگر در شرایط آب و هوایی با رطوب بالا دارای فروشگاه هستید بهتر است از پارچه ی ضد آب برای سایبان مغازه تهران شما استفاده شود تا دچار پوسیدگی نشود.

همچنین برای مناطق خشک و کویری که سایبان در معرض تابش مستقیم آفتاب است توصیه می شود از پارچه های رنگ تیره استفاده شود تا حداکثر گرما را جذب کند و مانع از رسیدن اشعه به داخل مغازه و گرم شدن داخل مغازه شود.

برای اسکلت سایبان هم باید از ضد زنگ استفاده شود تا به مرور زمان دچار پوسیدگی و خوردگی نشود.

10 ایده جذاب برای انتخاب سایبان مناسب

قیمت سایبان مغازه

سایبان مغازه در تهران | سایبان دستی مغازه | سایبان برقی مغازه

سایبان مغازه تهران | سایبان دستی مغازه | سایبان برقی مغازه

برای تعیین قیمت سایبان مغازه فاکتورهای مختلفی وجود دارد. برای این کار در ابتدا با مشاورین ما در سایبان کاج تماس حاصل نمایید که در اولین فرصت در محل حضور یابند. طی مشاوره با متخصصین سایبان کاج نوع سایبان و اندازه آن می بایست تعیین شود.

علاوه بر این نوع ماده اولیه به کار رفته در طراحی و تولید سایبان، جنس پارچه ی به کار رفته، متراژ و مساحت فضای مورد نظر، استفاده از سنسور، موتور برقی، سیستم های کنترل از راه دور در تعیین قیمت سایبان مغازه تهران شما دخیل است.

تماس با ما

شرکت سایبان کاج همراه با تیم متخصص خود پیوسته در تلاش بوده تا از مجرب ترین متخصصین این حوزه استفاده نمایید و بهترین محصولات را به مشتریان خود عرضه نمایید.در این راستا همیشه از نظرات و بازخوردهای شما استفاده کرده ایم تا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه نماییم قابل ذکر است که کلیه خدمات اعم از اجرا و نصب سایبان ها و همچنین قطعات و کالاهای مورد استفاده شده دارای گارانتی و پشتیبانی میباشد.

آدرس مرکزی : تهران ،خیابان خاوران ، خیابان نفیس شمالی ، کوچه علی دادی ، پ6

تلفن : 22111178-021

تلفن: 22120078-021

موبایل: 09126346960

موبایل : 09120756960

ایمیل: info@sayebankaj.com