سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف متحرک در شهریار

سقف متحرک در شهریار اجازه می دهند با فشار یک دکمه مناطق متوسط ??و وسیعی از پاسیوها و تراس ها پوشانده شوند، به این معنی که می توانند در تمام طول سال – هر آب و هوا – از آنها استفاده شود. سیستم سقف متحرک ما از برندهای برجسته جهان تهیه شده است که به طور مداوم تغییر سبک طراحی معاصر را منعکس می کنند و آن را با آخرین فن آوری ترکیب می کنند تا یک سقف یا سایبان جمع شونده عالی ایجاد کنند که متناسب با هر نوع سبک زندگی و محیط معماری باشد.

سقف های متحرک در شهریار که ما نصب می کنیم به دلیل اتصالات با کیفیت بالا و جذابیت زیبایی آنها شناخته شده است – در سایبان کاج ، تیم متخصص ما می توانند سیستم سقف جمع شونده شما را طراحی ، برنامه ریزی ، نصب و نگهداری کنند که به شما امکان می دهد در حالی که آرام هستید آرام باشید و آرام باشید. ما از کل فرآیند مراقبت می کنیم ، شما می توانید با اعتماد به ما یک راه حل ابتکاری ، عملی و با کیفیت بالا در فضای باز برای خانه یا محل کار خود ارائه دهید ، بعد از همه اینها که ما در 30 سال گذشته این کار را با موفقیت در سراسر انگلیس انجام داده ایم.

مطالعه بیشتر: استفاده از سایبان در فضای باز برای رستوران ها در دروران کرونا

در سایبان کاج ما سقف های جمع شونده را هم برای محل های تجاری و هم برای املاک خانگی تأمین می کنیم. سقف جمع شونده به عنوان کلاه  جمع شونده نیز شناخته می شود ، ما طیف وسیعی از لوازم جانبی را متناسب با نیازهای ساختاری شما از جمله درب های شیشه ای ، درب های برقی ارائه می دهیم – ما کارهای دیگری غیر از تأمین سقف نداریم!

اگر شما صاحب خانه ، هتل ، فروشگاه ، رستوران ، کافه ، مجموعه بهداشتی یا اوقات فراغت هستید ، ما تمام محصولات سقف متحرک در شهریار را ارائه می دهیم که می تواند به شما یک راه حل برای محافظت در برابر باران و ارائه سایه در آفتاب ارائه دهد – با کارشناسان امروز برای مشاوره رایگان!

تجهیزات جانبی

طیف گسترده ای از لوازم جانبی هم برای سقف های جمع شونده در سایبان کاج در دسترس است. این شامل:

  • بسته شدن جانبی یکپارچه
  • سیستم های بسته شدن جانبی با صفحه های پارچه ای انتگرال برای سایه زدن و مسدود کردن. مواد شفاف و همچنین صفحه نمایش حشرات نیز موجود است.
  • دیوارهای شیشه ای قابل تنظیم ارتفاع
  • پانل های شیشه ای موتوری پانورامیک نوآورانه که بدون قطع ارتباط شما با طبیعت ، محافظت در فضای باز را ارائه می دهند.
  • درهای شیشه ای / دو کشویی

سیستم های درب اتوماتیک کشویی شیشه ای سفارشی در ورودی های باریک به صورت پیکربندی تک یا دوتکه یا گزینه تلسکوپی در دسترس هستند. آنها همچنین دارای یک سیستم ریزپردازنده پیشرفته از نظر فنی برای بالاترین سطح ایمنی و عملکرد هستند.

سایبان های زیپ جانبی عمودی

با محافظت در برابر آفتاب و در صورت تمایل از هر طرف محصور آلاچیق خود را – شما می خواهید نور خورشید و حریم خصوصی خود را به همان اندازه که می خواهید داشته باشید! سایبان های زیپ جانبی انعطاف پذیری کاملی را ارائه می دهند که همه به زیبایی و به صورت یکپارچه ادغام شده و در طیف وسیعی از پارچه ها و رنگ ها موجود است. سر و صدا از طراحی داخلی و خارجی عملکرد!

سقف متحرک در شهریار برای درهای ورودی

به دنبال هر نوع سقف متحرک در شهریار برای درب ورودی هستید که سایه خوبی را ایجاد کند ، ما می توانیم طیف گسترده ای از با کیفیت ترین سایبان ها را در رنگ های سفارشی و رنگی از جمله درب های دستی ، درب های گردان ، درب های تاب دار ارائه دهیم.